[vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column][cws_sc_spacing height=”15px”][vc_column_text]Przykładowy biznesplan, dzięki któremu możesz sprawdzić czy masz szansę na powodzenie na food truckowym rynku.
- Postaraj się zrobić rozeznanie i scharakteryzować rynek mobilnej gastronomii w Twoim mieście / regionie.
- Zastanów się czym Twoje menu i food truck będą się wyróżniać wśród innych propozycji i czy będzie atrakcyjny dla klienta.
- Wypisz wszystkie produkty, które chcesz mieć w ofercie oraz ustal ich cenę sprzedaży.
- Przeprowadź analizę SWOT.
- Oblicz czas potrzebny na cały proces zakupów, a następnie przygotowania produktów do sprzedaży, pozwoli Ci to oszacować liczbę współpracowników.
- Oszacuj przybliżone koszty działalności:
- ZUS
- Ubezpieczenie działalności gospodarczej
- Koszt wynajęcia miejsca
- Opłaty teleinformatyczne
- Usługi księgowe
- Odbiór nieczystości / zużytego tłuszczu
- Zakup paliwa do samochodu
- Opłata za prąd, gaz, woda
- Usługi bankowe (miedzy innymi terminal)
- Reklama
- Pozostałe usługi niezdefiniowane
- Koszty pracownicze
- Oszacuj zakładane przychody.
- Sprawdź ile produktów miesięcznie musiałbyś sprzedać aby pokryć koszty działalności.
Jeżeli, na podstawie powyższych wyliczeń, jesteś w stanie zarobić więcej niż tylko na pokrycie kosztów działalności – do dzieła ?[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]